fredag 3 februari 2012

Tv-dag!

Idag blir det tv hela dagen. Anton och jag tittar på Boppa = Svampbob nu :-)

Jag har hittat tillbaka till lugnet i att titta på serier vilket känns lite skönt. Har inte kunnat slappna av tillräckligt för att kunna det på ett tag. Det trista är att jag gärna vill se serier på en gång och inte bara ett avsnitt i veckan.

Idag såg jag sista avsnitten av första säsongen av Gossip Girl. Är det någon mening att fortsätta med nästa säsong när det ändå antagligen bara blir så att alla är med alla? Hm... Jag vet inte.

Igår började jag kolla på Revenge och den var absolut tillräckligt bra för att jag Ka fortsätta titta. Och Dan och jag har säsong 2 av My name is Earl, säsong 6 av Supernatural och säsong 2 av Eureka att titta på framöver :-)

Ikväll blir det filmmys med Bröllan och Stenman. Supernice! Ett avsnitt The Vampire Diaries och sedan Friends with benefits med Justin Timberlake och Mila Kunis + en massa onyttigheter. Kan inte bli bättre en fredag som denna.

Och just ja. Dan har köpt en egen surfdator så nu är min dator min på heltid. Mycket praktiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar