söndag 26 februari 2012

Andaaaas!

Varför så uppstressad över en sådan liten grej? En examination som jag inte ens behöver egentligen? Går det så går det - går det inte så går det inte. *försöker att intala mig själv att tänka så*

Jaja... ska läsa lite till så här precis innan och verkligen hoppas att han frågar rätt frågor. När det är över blir det antingen tröstning eller firande :P och sedan får jag hämta min lille som har sovit hos farmor inatt. Konstigt vad tomt det kan kännas utan honom hemma. Hur var det innan barn egentligen? Tomt, tyst och tråkigt :P Han har säkerligen hur roligt som helst där borta :D ska bli skönt att få komma ut i vädret också eftersom jag har varit inlåst med böcker och termer heeela veckan. Det är ju nästa vår i luften.

Bjuder på ännu en bild från igår. Det går inte att ha tråkigt med Olssons :) speciellt inte när systrarna sätter igång. Oh my ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar