tisdag 7 februari 2012

Mer skrivet

Inte för att någon är speciellt intresserad av vad jag gör eller inte med skrivandet men det är ju ändå en slags dagbok så det kan vara kul för mig att kunna se i vilka skeden jag skrev vilka låtar om jag nu ändå ska spendera mer tid i musikrummet i år :)

Hade en påbörjade text i mobilen som jag lekte lite med och tror att jag håller på att få ihop en halvrolig låt. Har funderingar på att be om lite texthjälp av en god vän i helgen eventuellt... den kändes lite som något vi skulle kunna jobba med. Får väl se om den kommer så långt. Måste få in en slaskversion i datorn så jag får höra den själv först. "Whatever Works For You" heter den.

Nu ska jag följa Marinas råd och dansa en timme innan jag gömmer mig i musikrummet en stund innan det är dags att försöka sova igen... det som inte alls går så bra nu för tiden :(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar