torsdag 16 februari 2012

Serierna jag följer just nu...

Äntligen nya avsnitt på viaplay av några av mina tv-program :)

Sjunde avsnittet av Revenge som jag konstigt nog har fastnat för.
Fjärde avsnittet av Top Model Sverige som jag tittar på bara för att... ja för att det är så knäppt och för att tjejerna verkar så... underliga?
2 1/2 Män ligger vi också lite efter med. Säsong 9 med Ashton Kutcher. Ja, vi tittar trots att Charlie är borta. Blir lite som en ny serie men fortfarande sevärd tycker jag. Jake är ju underbar!

Sedan har jag nyaste Glee-avsnittet att titta på och inatt går nästa The Vampire Diaries som jag väntar och väntar och väntar på.

Jo jag måste ta mig igenom Gossip Girl säsong 2 också. Egentligen gillar jag varken serien eller personerna eftersom det bara är samma, samma hela tiden och folk byter åsikter på en sekund men... jag kan inte låta bli. Är väl en sån där sak som man älskar att hata, eller? Speciellt när det kommer till Chuck!!!!

Sedan har vi ju serierna som vi tittar på tillsammans också... väntande just nu är:

The Big Bang Theory - säsong 4 - Äääälskar Sheldon!!!
My Name Is Earl - säsong 3
Supernatural - säsong 6
Torchwood - säsong 1

Tänk vad mycket roligare det har blivit att titta på saker när vi inte behöver slötitta :) Antingen kollar vi på dvd, inspelat material eller viaplay.se via SMARTTV. Så skönt att slippa reklam och att slippa titta på saker vi ändå inte vill se :)

Alla borde ha en inspelningsbar digitalbox eller någon form av PLAY-tv, Rekommenderas!

Det låter ju som att vi inte gör annat än att titta på tv men det är faktiskt tvärtom. Vi spenderar mindre tid framför tv'n än vad vi gjorde förr men vi ser mer av det vi vill se. Ett avsnitt som tar en timme med reklam tar ju bara runt 40 minuter utan. Så på samma tid som man tittar på två avsnitt på vanliga teven hinner man med tre när man spolar eller slipper reklamen. Det blir ganska mycket tid på en hel serie det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar