söndag 12 februari 2012

Möbelfunderingar!

Det är inte lätt det här minsann! När man inte vet riktigt hur man vill ha det annat än att man inte vill ha det riktigt som det är så är det svårt att veta i vilken ände man ska börja :P Och nej det är inte nödvändigt att byta möbler och inredning för att man ska få det bättre men jag tycker att det är roligt - även om jag inte kommer att ha möjlighet att göra så mycket förändringar just nu med allt som är omkring. Men titta kan man ju göra :)

Har hört en del fnysiga kommentarer om att när man bara grejar hemma med saker och ting så slösar man tid som man annars kan använda till att ha intressen och umgås. Men om man då har det som ett intresse och faktiskt tycker att det är roligt att planera sådant tillsammans med den man lever med - hur kan det då vara fel?

Blir så jäkla trött på att "folk" ska bestämma vad andra ska tycka är värt att lägga tid på och inte. Jag skulle -avsky att bo i ett hus utan värme, där allting rasar ihop, där allting är från 70-talet. Ja ni förstår!

Och nej jag struntar i hur andra vill göra med sina liv och sina grejer men låt mig få tycka att det är lite roligt att handla på Ikea och tycka att det är roligt att göra om emellanåt :P

Dagens önskelista är lång:




Om jag ändå vore gjord av pengar :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar