onsdag 22 februari 2012

Förvirring!

Idag är en dag fylld av förvirring. Jag vet inte riktigt vad jag vill, vad jag kan, vad jag ska göra, på vilket sätt eller när, hur och varför. Allting är ett enda virrvarr av konstiga tankar och funderingar om allt och ingenting. Hur ska man kunna räkna ut vad man vill om man inte vet? om man stressar för att man vill komma på någonting med det bara inte vill komma fram?

Ja ni... jag antar att en hel del av oron kommer sig av uppsägningen, söndagens examination och alla funderingar kring om det är värt att lägga sin själ i någonting utan att veta om man får någonting tillbaks. Och det gäller mycket just nu känns det som. Tänk om jag hade någon slags inneboende tro på mig själv istället för det fega draget som gjort att jag aldrig har vågat göra en del av de sakerna som jag kanske borde ha vågat om så bara för att ha testat?

Gick iallafall till Zumban trots allt... nu blir det en stunds pluggande innan jag ska försöka att få någon timmes sömn så att jag orkar med två jobbdagar till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar