måndag 13 februari 2012

Onda köpknapp!

Ibland är det svårt att låta bli att trycka på köpknappen om man verkligen får för sig att man vill ha något, eller är det bara jag?

Jag fick lov att beställa det där Kinectet... bara för att få det ur kroppen och för att slippa sitta och googla om Kinect hela dagarna. Så nu är det gjort.

Passade på att starta med Dance Central och Biggest Loser Ultimate Workout. Har även förbokat Zumba Rush vilket nog kommer att vara fantastiskt. Dance Central 2 kommer att köpas senare :) och några spel till som jag har tittat på.

Så nu ska det bli ordning här igen :) Nu kommer jag att ha ganska mycket att variera mellan. Precis vad som behövs när våren börjar komma.

Nej nu måste jag krama på min febriga lilla och ge honom lite glass!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar