lördag 4 februari 2012

Mikrofon?

Ja som ni vet så lever jag inget rikemansliv direkt vilket innebär att jag får vara lite snål när jag köper musikprylar till mina musikprojekt men nu har jag iallafall bestämt mig för vilken mikrofon som ska testas :) Det blir en kinesisktillverkad TBONE SC400 från www.thomann.de/se. Har hittat en del positiva kommentarer om den som säger att den är bra för sin prisklass så jag tror på de som säger det och chansar :)

Superb value låtar ju bra :) http://www.dancetech.com/item.cfm?threadid=2608


Det tar sig! Snart ska jag ta mig tid att sitta i musikrummet också :) och förbereda årets större musikprojekt :) Finns ingenting som får mig att glömma tid och rum som när jag får sitta och skriva och pilla oavsett om det någonsin kommer leda till något annat eller inte! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar