måndag 4 juni 2012

Säsongsavslutningar Glee och Gossip Girl

Har precis lyckats titta på säsongsavslutningarna av Glee - Season 3 och Gossip Girl - Season 5.

Glee är bara så jag! Så underbart! Om serien hade gått när jag gick estet hade jag varit i himlen flera gånger om per avsnitt. Har förståelse för att andra kanske inte ser dess storhet men... ujuju! Säsongsavslutningen var nog det värsta avsnittet hittills :P Det om en och en annan tår. Speciellt mot slutet. Rachel och Finn liksom... snyft! Undrar hur de ska lyckas göra en fjärde säsong när så många nyckelpersoner hamnar lite knasigt. Men med bra musik och fortsatt duktiga och sjungande skådespelare så ska det väl gå bra.



Gossip Girl då? Ja, jag vet inte ens varför jag har fastnat för den serien. Eller jo, anledningen heter nog Chuck. Och Chuck fick jag en del av idag. Chuck och Blair! Hujedamejjen. Blev irriterad en sväng men... och jag har aldrig riktigt gillat Dan - och inte Serena heller sedan andra säsongen ungefär. Hahaha! Vilket kvällsdravel det blev. Men, men... så är det idag!



Ja, ni som inte har kollat kan inte ha någon aning om vad jag skriver om och det har nog inte jag heller ser jag när jag tittar på klockan.

Dags att sova och hoppas att jag makear mer sense imorgon.

1 kommentar:

  1. men fy marie, nu blev jag ju så sugen att jag måste se :P

    SvaraRadera