torsdag 21 juni 2012

Roligt på jobbet!

Det är så typiskt... bara för att det hotas om nedläggning av verkstaden i Kristinehamn (så att hela familjen blir arbetslös) och allt är lite upp o ner där så har jag hur roligt som helst på jobbet. Igår hade jag nästan ont i magen när jag kom hem.

Det började redan på frukosten när Sofia var så irriterad och grinig att det inte gick att låta bli att bråka med henne (med glimten i ögat såklart) och fortsatte sedan varje gång jag kom i närheten av Sahra. Det kanske är bra att vi inte ska jobba mer tillsammans för jag tror att vi triggar varandra lite :P Vi hann skratta åt både det ena och det andra... konstiga miner, underliga kläder, knäppa människor - ja sådant där som vänner pratar om och skrattar åt ni vet :) Och just ja... lunchdejt med Sahra, Carina, Carina och Heike gör inte att det blir svårare att skratta heller. En riktigt, riktigt, rolig dag. Typiskt! Typiskt! Typiskt!

Men nu ser jag framåt... har ju ändå en viktig intervju på måndag. Vare sig jag får jobbet eller inte vill jag ju gärna vara förberedd och se det som ett gigantiskt steg i rätt riktning :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar