torsdag 28 juni 2012

Räkor och väntan!

Sitter på altanen och har precis stoppat i mig lite räkor och ägg och Pepsi Max i min ensamhet - Dan somnar när han lägger Anton så varannan kväll är jag alldeles ensam :P tog en promenad i det fina vädret för en stund sen också. Det var skönt!



Annars då? Jo jag har svårt att sluta tänka på måndagen som kommer. Då ska jag på en andra intervju för redovisningsassistent-jobbet - ett jobb som jag verkligen, verkligen vill ha. Det är på ett ställe som verkar vara hur bra som helst att jobba på och där man får chans att verkligen jobba och utvecklas. Hur mycket jag än tycker om min nuvarande arbetsplats så är inte utveckling någonting som man kan hoppas på där som det ser ut nu - allra minst inom de områden som jag vill jobba mot. Så... jag väntar och väntar och tänker och hoppas och väntar och väntar så får vi väl se vad det blir. Jag kan ju inte göra någonting annat än att gå dit och vara jag och hoppas att jag är den de behöver just nu :)

Har precis slängt iväg några beställningar också. Ett spel till mig, ett spel till Sofia, en box till oss och så lite kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar