lördag 2 juni 2012

London - Torsdag - Camden och Oxford Street

På torsdagen åkte vi upp till Camden och gick omkring på marknader och affärer. Jag handlade dåligt men Sofia lyckades hitta ett par riktigt fina klänningar :)

Lunch med cider och öl blev det på The Elephant's Head i Camden. Riktigt mysigt!



Sedan åkte vi tillbaka för att hämta saker som Sofia skulle ha med på hotellet innan vi åkte till Oxford Street för mer shopping. Att Sofia glömde sakerna hon skulle ha med på hotellet är en annan historia :P

Mina fötter gjorde förjävligt ont så jag var inget roligt sällskap den eftermiddagen men jag hittade åtminstone några smågrejer att köpa - bland annat några klädesplagg till Anton. Jag köpte också Bärgaren och McQueen till honom - två små bilar som numera följer honom överallt här hemma :) Sofia handlade mer än vad hon kunde :P hon fick till och med paniklåna pengar av mig. När vi skulle tillbaka upp till hotellet så hade tunnelbanebiljetten slutat gälla så vi fick gå tillbaka. Höll på att bli överkörd på vägen och när vi kom fram så fanns det ingen kraft kvar alls i mig så det blev ingen utgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar