måndag 18 juni 2012

Litet inlägg...

... så att alla ni, intresserade läsare ska förstå att jag inte har glömt bort er... (och ja, sarkasm är lite av min grej även om kanske inte så många förstår det)... på tal om det har jag ganska roligt i uppacken på förmiddagarna nu för det står folk där som jag kan vara lite knäpp med och mot som kan ta det och göra allt ännu roligare :)

För övrigt fick jag samtal från ett annat sökt jobb idag och de vill att jag ska komma på intervju till veckan. Wohoo! Ännu en intervju! Oavsett om det går vägen eller inte (vilken jag håller alla tummarna för att det ska göra) så är det ett ypperligt tillfälle att försöka få mer intervjuvana :) Men det här jobbet är såååå intressant eftersom det handlar om precis sådant som jag ju har läst vid sidan av på sistone. Iiih! Kommer att vara uppe i varv hela veckan!

Nej nu måste jag förbereda lite för snart kommer min tränings-partner-in-crime och vill få träningsvärk :) Let's do it!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar