onsdag 18 april 2012

Thai och Zumba

Idag har varit en bra dag. Jag har till och med fått se en och annan människa.

Det blev lunch på Thai med Therese, Sahra och Niclas och nu har jag precis kommit hem från Zumban. Underbart! Om man kunde spara en känsla i en burk så skulle jag vilja spara den som ligger i kroppen när jag går hem från Zumban. Det känns så sjukt skönt i kroppen under promenaden hem. Som att den har fått göra sådant som den borde få göra ofta.

Hoppas kunna få in en timmes dans eller liknande åtminstone fem dagar i veckan framöver. Så länge jag är disciplinerad och klarar pluggande som jag ska så borde det gå men det jag har så jädra lätt för att flumma iväg och tycka att jag måste göra en massa annat också men...

Jaja, imorgon blir det plugg med Therese igen. Skitbra eftersom den tiden verkligen är vigd åt att läsa och det blir gjort. Synd bara att hon har fått jobb och ska lämna mig om några veckor :P

Nu fixar jag morgondagens middag innan det är dags att stoppa Anton i säng. Ja, han är vaken lite längre än vanliga barn :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar