söndag 1 april 2012

Nästa kursslut på torsdag!

Ja på torsdag blir det examination i Redovisning och Beskattning. Min förhoppning är att jag ska ha lite mer koll än vad jag hade förra examinationen... men då var jag sjukt nervös. Kommer att vara nervös nu också men förra gången jag hade med samma lärare så kändes det ganska ok.

Väntar på att Therese ska börja läsa sin Matte C-kurs så att jag får lite att bita i :P skulle vara roligt att läsa den vid sidan av någon gång. Ja, jag är lite knäpp! Jag är inte speciellt bra på matematik men det vore intressant ändå!

Nu blir det förhoppningsvis en liten film innan jag måste vila ögonen lite för imorgon rymmer jag till Karlskoga en sväng. Behövligt om man säger så efter x låååånga dagar instängd i huset med resten av den förkylda familjen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar