torsdag 5 april 2012

Fastlåst och frustrerad!

Jag får panik. Idag har jag verkligen känslan av att vara instängd. Dessutom MÅSTE jag ju göra en massa jäkla saker hela tiden så att tiden inte räcker till någonting annat. Jag skulle så gärna bara vilja sätta mig i bilen och dra iväg någonstans när Dan kommer hem men hur ska jag kunna det när jag inte har något körkort... shit och pannkaka vad trött jag bli - på mig själv framför allt.

Jag har inga stora krav heller - jag skulle vilja åka till Ö&B, Jysk och Cheapy! Rädda mig någon!


Men innan jag kan be om något sådant måste jag påskstäda - försöka hitta påsksakerna - laga middag - fundera ut vad vi ska äta resten av helgen - plocka undan leksaker - vädra - dammsuga - fundera på när fasen jag ska hinna träna - tvätta tre tvättar - försöka få bort svart ludd från en beige matta - ANDAS!!!

Det är inte så illa som det låter (säger vi) men ibland måste man bara få ur sig lite frustration... så... nu känns det redan lite bättre. Dags att städa innan Anton vaknar från sin middagslur!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar