söndag 1 april 2012

Jennifer Galardi - min favoritinstruktör!

Jag har under de senaste åren testat en hel del träningsdvd'er av olika slag och återkommer alltid till min favorit Jennifer Galardi. Jag tycker att hon rör sig snyggt och gör roliga koreografier.

Hon är dessutom en otroligt inspirerande person för mig och när jag var inne på hennes hemsida www.livwhole.com idag så passade jag på att beställa en av dansdvd'erna med henner som jag inte har i min ägo än :)



Jag vill också dela med mig av några rader som hon skrivit och som träffade mig lite eftersom det är precis så jag vill vara, göra och kunna tänka. Varje val vi gör definierar vart vi är på väg och man kan ALLTID börja om och göra val som leder åt det håll man vill... lite som det röda snöret!

"Who do you want to be? Every day, every moment, affords us the opportunity to hit the reset button and make a choice. Do I hit the snooze button, or get up and begin practicing a meditation? Do I have a bagel in a rush to get to work, or do I make time to sit and enjoy a warm bowl of oatmeal that will nourish my body? The decisions we make morph into the person we become"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar