onsdag 25 april 2012

Andaaaas!

Har en sån där dag som känns oerhört stressig. Redan när jag skulle gå upp cirkulerade det tusen saker som behöver göras i hjärnan. Det ska pluggas, paket ska skickas, räkningar ska betalas, pengar ska flyttas, framtiden ska planeras och vädret är alldeles för fint för att jag ska kunna rättfärdiga en hel dag inomhus. Usch och fy och fan!

Men så är det... har inte alls hunnit med mer än lite pluggning av det som står på listan men jag är ingen bläckfisk. Har mycket att fundera på också! Iiih!

ANDAAAAAS!

Jag kommer förhoppningsvis att få tid för den sista pluggningen i helgen och ska försöka få examinationen gjord i slutet av vecka och gissa vad? Om jag klarar den med godkänt så är jag klar med det här panikläsandet. Då har jag läst in Ekonomiassistent-kurserna och kan ta det lite lugnare ett tag tills nästa gång jag kommer på att jag måste läsa någonting. Hur jag är! Vore roligt att läsa Matematik C samtidigt som Therese men det får nog vara. Vill inte ha mer som hänger så tungt över mig på ett tag.

Dags att hämta sonen och lämna paket på OKQ8. Hej dåååå! ANDAAAAAS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar