torsdag 19 april 2012

10 kg till midsommar

Jag brukar inte skriva om vikt här eftersom det är en såpass jobbig del av mig och mitt liv och mina tankar men jag tänker ändå skriva det nuvarande målet här för att jag ska kunna gå tillbaka och se att jag har skrivit ut det officiellt.

10 veckor - 10 kg - borde funka med tanke på att jag inte är så liten från början...

Metod? Att tänka smart :P Jag kommer inte att gå på "diet" och jag kommer inte att bli manisk utan helt enkelt försöka att äta bra och få in rörelse så att det räcker för att täcka upp ätandet. Det blir nog en och annan lunch med sekten och troligtvis en och annan grillkväll med vänner och hoppas få in några filmkvällar också :)

Har precis dansat bort lite kalorier med Just Dance 3 och Exerbeat och nu blir det en trevlig middag bestående av lax, broccoli, marinerad pasta och creme bonjour vitlök och örter. Sjukt gott!




1 kommentar: