tisdag 24 juli 2012

Vilken dag... Och nytt jobb!

Ja vad säger man. Ni vet ju kanske att jag haft en del ganska jobbiga turer med både arbetsförmedlingen och A-kassan på sistone och har därför varit lite ledsen över att mitt sommarjobbande snart är slut. Men nu behöver jag inte vara det längre.

Imorse var jag på information och intervju på Transcom och nu på eftermiddagen ringde de tillbaka med ett positivt besked :-) jag hamnar på Tele2's kundservice.

Trots att en del rynkar pannan åt både stället och att det är 80% så kommer det att vara alldeles perfekt för mig. Det blir mer tid hemma med Anton på samma lön ut som jag haft nu ändå. Dessutom kommer jag att få en sportslig chans att få tid att köra mer så att jag kan få det där förbaskade körkortet :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar