onsdag 11 juli 2012

Kvällsskratt!

Skrev precis på facebook att Anton har kommit på att det är väldigt rroligt när jag säger fel ord när han pekar på någonting i sin bok och jag ska säga vad det är :-) han skrattar högt och liiite tillgjort varje gång vilket gör att jag skrattar åt honom och så skrattar han igen åt mig. Hur kul som helst.

För att utveckla det hela så har han dessutom kommit på en ännu roligare grej. När jag frågar honom vad en sak i boken är så svarar han fel sak och skrattar åt sig själv. Jag har ont i magen nu efter allt skrattande :-)

Nu har han dock somnat och det är bara för mig att försöka få ordning på allt som jag behöver få ordning på tills bland annat den fantastiska a-kassan (ja det var med en något sarkastisk ton jag skrev den meningen)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar