måndag 9 juli 2012

Skit också!

Det blev inget jobb :( det var lite som ett slag i ansiktet att få ett tyvärr när jag hade väntat så länge och önskat att jag skulle få det så hårt. Men livet går vidare - frågan är vad tusan jag ska hitta på nu. Hade ju ett annat korttidsjobb på G men jag fick aldrig kontaktuppgifter till hon som hade hand om det så jag vet inte hur det ska gå med det heller riktigt.

Imorse var världen väldigt, väldigt svart och hela dagen på jobbet var ett enda virrvarr så nu tar jag med min lille upp och lägger mig och sover bort resten av dagen och hoppas att det ser ljusare ut imorgon!

Tack alla ni som har stått ut med mig på sistone och som klappar mig på ryggen nu när jag gnäller över mitt förlorade jobb som jag aldrig ens hade :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar