måndag 2 juli 2012

Andra intervjun avklarad!

Det är väl alltid så att man kommer på i efterhand vad man skulle ha kunnat säga för att låta lite smartare än man är men... Nu är den gjord iallafall.

Fick se det aktuella kontoret, hälsa på några av de som jobbar på kontoret och känna in stämningen. Shit vad det känns i magen att det är ett jobb för mig. Jag har helt klart insett att jag håller på att hamna rätt.

Problemet just nu är att det känns för bra och då blir jag rädd att det är för bra för att vara sant.

Men oavsett vilket besked jag än får under veckan så har den här processen varit nyttig. Jag har fått veta mer om yrket jag vill in i, har träffat trevliga människor, har fått gå på intervjuer och lärt mig en del om mig själv.

Hoppas såklart på att få ett JA så nu ska jag hålla telefonen laddad och klar. Hon ringer ju oavsett hur det går. Det vore ju så roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar