söndag 8 juli 2012

Grillkväll hos Sahra

Efter en ganska jobbig vecka så kom vi ändå iväg till Sahra och det var ett smart drag. En kväll med massor av god mat, trevlig sällskap, vin och badning i bubbelpoolen var precis vad vi behövde.

Min badklänning är ett av de bästa köpen jag någonsin gjort tror jag... den är verkligen som en klänning. Underbart att känna att jag kanske till och med kommer att kunna bada med Anton i år. Sofia fick låna av mig så att hon också kan bada lite i sommar utan problem :P

Poolen är hur skön som helst med sitt varma vatten och sina bubblor. Vill också ha!

Vi testade också Sofias spel INTIM som bestod av allehanda mer eller mindre pinsamma frågor så nu vet vi lite mer om varandra än vi kanske borde :P nej, så illa var det inte :)

Idag har jag känt mig lite seg (men jag vet någon som har det värre... eller hur Therese?) men ändå inspirerad. Har skrivit en helt ny låt med inspiration från lite av varje som jag funderade över igår.

Nu ska jag kramas lite med min lilla innan helgen tar slut helt. Hoppas nu på att de ringer imorgon eller nåt så att jag slipper vänta, vänta och vänta på besked. Just nu känns det ju lite som att det inte blir jag och att de bara har glömt att ringa mig för att säga nej. Andaaas!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar