tisdag 15 maj 2012

Test av funbeat-app

Idag laddade jag telefonen med Richelle Meads "Succubus Blues" och bestämde mig för att ta en promenad för att testa funbeat-appen i telefonen och det resulterade i 7,4 km promenad :) Roligt!


Nu ska det ätas kycklinggryta (vad jag älskar när matlådan är färdig redan) och sedan ska jag försöka att måla åtminstone en pallkrage i garaget :) Duktigt va? Beroende på hur lång tid det tar så kanske det kan bli lite förflyttning av jord i trädgården också. Skulle vilja gräva för min nya rabatt också men det kanske jag inte riktigt hinner med. Det kommer fler dagar. I den nya rabatten ska jag ju "bara" plantera blommor och inte så så jag har ju några veckor på mig.

Bara en vecka kvar till London nu och jag har lite panik. Ena stunden vill jag inget annat än att åka, andra vill jag inte annat än att stanna hemma med Anton. Shit och pannkaka! Men det blir nog bra. På torsdag blir det bokning av det sista = Madame Tussauds, sightseeing-buss och London Sea Life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar