måndag 7 maj 2012

Hur ska detta gå!

Jag trodde dumt nog att pluggavslutet i fredags skulle minska en del av stressen men det är nog bara värre nu.

Dagens plan var att äntligen komma ut i trädgården för att gräva upp jord och kapa lite grenar och börja beskära rosorna men nu blev det så att Anton är supersnuvig och lite hostig så jag får hålla mig inne istället och det gör mig lite smått tokig. Jag blir så stressad av att bara vara inne när det finns så sjukt många saker att göra.   Både stora och små saker!

Men men... första tvätten är i maskinen, deg till tomatbröd är på jäsning och diskmaskinen är igång. Vad ska jag hitta på under resten av dagen då? Förutom att förgäves försöka torka bort lite av snuvan som rinner ur Antons lilla näsa?

Jo... jag kan ju börja planera för vilka grejer som ska vara var i Expedit-hyllorna eftersom det kommer fyra lådor till till dem idag som jag hittade på köp och sälj :) Vad jag kan :P

Sedan ska jag försöka hitta plats för våra sällskapsspel som brukade bo i skänken som jag har sålt.

I övrigt får jag väl göra mitt bästa för att försöka att andas djupt och inte sitta som på nålar hela tiden!!! Men det är svårt!

Hade velat träna lite också men det är svårt med en son som gärna vill köra på en med en Bobby Car hela tiden :P


1 kommentar:

  1. Hej, kul att du varit in och kommentera min blogg..
    Jo jag behöver lite mer egentid än ett toabesök men de är tur att alla inte är lika krävande ;)

    En bra vagn är nog en fördel om man ska njuta av en promenad, trist och jobbigt att måsta gå och hålla emot ( i längden orkar man ju inte), men hoppas att du trivs med den nya vagnen..

    Kul också att du gjorde en blogg på bloggplatsen. Jag trivs jätte bra på bloggplatsen dock är ja lite besviken att de än inte kommit til mobilen men jag väntar då ja trivs så bra :) Hoppas du också stannar :P

    SvaraRadera