måndag 21 maj 2012

London imorgon!

Shit... det händer. Det blir London våren 2012...

Bilen går från Storfors till Karlskoga 04.50 imorgon bitti. Sedan blir det buss mellan Karlskoga och Örebro. Tåg mellan Örebro och Bålsta och sedan buss till Arlanda. Från Arlanda flyger vi till London, Gatwick där vi tar tåget in till Victoria Station där vi sen tar tunnelbanan till Paddington för att komma till hotellet. Mycket resande och bagagebärande.

Min resväska väger 8,2 kg (den får väga 20) och handbagaget 3 (som får väga 10) så jag kan få med mig lite hem och jag hittar.

Hittar jag gratis wifi i London så kommer jag att uppdatera bloggen kontinuerligt för de som vill följa med lite på resan. Måste ladda kamera och telefon ordentligt nu!

Det gör verkligen ont i både magen och hjärtat och huvudet att jag ska vara borta från min lilla i så många dagar... första tåren är redan släppt och det kommer nog att komma fler :P Jag vet ju att han kommer att ha det bra hemma och han älskar sin trädgård med sandlådan och gungorna men... det är ju mammas gos! Hur kan mamma vara borta från gos? Mamman får försöka att stanna hemma med honom i tanken och låta mig spendera tre dagar borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar