tisdag 8 maj 2012

Bläää...

... för soliga dagar som gör att jag inte hinner någonting varken inne eller ute. Anton vill inte alls beskära rosor eller ta bort ogräs i grusgången. Han vill trampa sönder mina smultronplantor och spela bandy på grannens gård.

Inne har ena rummet förvandlats till ett skrotupplag och köket som jag städer typ tre gånger om dagen ser ut som ett bombanfall IGEN och då har jag inte ens börjat med dagens middag som jag måste förbereda typ ungefär nu.

Ja, någon dag snart kommer jag säkert tillbaka till mig själv och kan se saker på ett annat sätt men idag är fasen ingen sådan dag.

Tur att jag rymmer en sväng imorgon - och snart är det London! Men vilken hemsk människa jag känner mig som som ska lämna Anton i fyra dagar och tre nätter... Det kommer nog att fällas några tårar om jag känner mig själv rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar