onsdag 16 maj 2012

En intervju avklarad!

... och det känns ok. Det är klart att jag kunde ha svarat bättre på en del av frågorna så här i efterhand men överlag är jag ganska glad att jag inte fick total blackout åtminstone :)

Jag blev positivt överraskad över företagets attityd och det verkar vara ett riktigt trevligt ställe att jobba på så nu hoppas jag verkligen på positivt besked. Allt beror ju på vad arbetsgivaren är ute efter och hur de vill att dynamiken i gruppen ska vara :) Men jag ger inte upp hoppet än!

Ikväll blir det mys med Anton när Dan försvinner till grannen :) sedan kanske vi hinner titta på ett avsnitt Falling Skies innan vi försöker att få den lille att somna. Han är minst sagt svår på kvällarna nu men det spelar ingen större roll eftersom det snart är ledighet som stundar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar