fredag 4 maj 2012

FÄÄÄRDIG! Ekonomiassistent it is!

Ja... som ni vet (eller?) så har jag ju läst in några gymnasiekurser så att min gymnasieutbildning blir likvärdig (på sätt och vis) de som gick ekonom på gymnasiet och idag precis alldeles nyss så gjorde jag sista examinationen via webcam och det känns som att det gick bra :) Jag flummade en del men det gör jag alltid på sådana där.

Så... nu är det väl bara att fortsätta söka den typen av jobb jag vill ha och hoppas att det någon gång dyker upp något trevligt :) för på torsdag nästa vecka blir jag arbetslös. Inte lika roligt!

Planerna för de närmsta veckorna är att försöka ta hand om mig själv och Anton på bästa sätt, fundera lite över vad jag ska lägga all energi på som jag slipper stressa med och bara vara. Det är jag allmänt skitdålig på så det ska bli intressant att se hur det går.

Men idag blir det firande. Tänk att jag faktiskt gjorde det ändå! Fem ganska tunga (i gymnasimått mätt) kurser :) men roliga! Speciellt den sista Finansiering och Kalkylering.

Undrar jag om vi inte ska fira med pizza ikväll :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar