torsdag 26 januari 2012

Längtar...

... efter en hel del saker just nu.

Längtar:
tills nästa fredag när det blir filmkväll med Sofia och Therese :) (och liiite Damon)
tills jag och Sofia åker till London
tills jag får testa Kinect hos Linda & Ronny
tills jag kan gå in i en vanlig affär och köpa de plagg jag vill ha
tills jag orkar göra allt jag vill göra
tills nästa lunchdejt med sekten
tills Sahra kommer tillbaka till jobbet
tills jag får fler låtar insjungna
tills jag känner mig säker nog att kunna hjälpa Christian att spela in lite låtar
tills jag får tid att skriva mer musik
tills jag får besök av mina syskon
tills jag får tillfälle att börja föra över mormor och morfars vhs'er till DVD
tills The Hunger Games kommer på bio
tills Breaking Dawn: Part 2  kommer på bio
tills American Pie: The Reunion kommer på bio
tills nästa del av alla serier jag läser kommer ut

Men det är väl bra att ha saker att se fram emot? :D

Vad längtar ni efter?


2 kommentarer: